Σάββατο, 28 Ιουνίου 2008

Female Vocals Pt. 1

Νιώθω συγκινημένος. Επιτέλους μετά από χρόνια και καιρούς κατάφερα να φτιάξω και το κυριότερο να κάνω upload τη σημερινή λίστα. Ή ένα κομμάτι αυτής, τέλος πάντων.

Σε περίτπωση που δεν το έχω αναφέρει (λες και έχω κάνει τα άπειρα posts και τάχα μου δεν θυμάμαι...) έχω μια αδυναμία σε μπάντες με γυναικεία φωνητικά. Έτσι σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας μερικά από αυτά τα συγκροτήματα που ακούω τον τελευταίο καιρό. Κατά βάση θα είναι σχετικά έως εντελώς άγνωστα συγκροτήματα, οπότε μην περιμένετε να ακούσετε Evanessence και άλλα παρόμοια. Το πιο γνωστό συγκρότημα στη λίστα είναι οι Hole. Ο βασικός λόγος που αποφάσισα να τις συμπεριλάβω είναι επειδή στο blog της, η teenagewristlet ανέβασε μία δική της εκτέλεση του Doll Parts, ίσως του πιο γνωστού τραγουδιού των Hole και μου τις θύμησε. Και μιας και μιλάω γι' αυτές τις κυριούλες να αναφέρω ότι πρόκειται για το συγκρότημα της χήρας του γνωστού και πολυαγαπημένου Curt Cobain, Courtney Love. Η μπάντα αυτή κινείται στα μονοπάτια της grunge μουσικής, όπως άλλωστε και η μπάντα του αγαπημένου της frontwoman.

On with the list:
1. The Kills - Hook and Line
2. Be Your Own Pet - Food Fight!
3. The B-52's - Ultraviolet
4. The Duke Spirit - The Step and The Walk
5. The Ting Tings - Great DJ
6. Hole - Jennifers Body
7. Tilly & The Wall - Beat Control
8. The Sugars - Monsters
9. The Hush Sound - Medicine Man
10. The Dresden Dolls - Sex Changes
-- end of part 1 --
11. Donora - Shak'ida
12. The Indelicates - Our Daughters Will Never Be Free
13. The Cuties - Ugly Boy
14. The Dresden Dolls - My Alcoholic Friends
15. Goldfrapp - Happiness
16. Regina Spektor - Fidelity
17. Cara Beth Satalino - Cage of Ribs
18. Simone White - Haven't Got A Dollar To Pay Your House Rent Man
19. Envelopes - What's The Deal
20. The Do - Queen Dot Kong
-- end of part 2 --

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, και οι Goldfrapp είναι αρκετά γνωστό συγκρότημα, οπότε σύνολο 2 τα γνωστα συγκροτήματα. Τους Kills και το πόσο μου αρέσουν το έχω αναφέρει σε παλαιότερο post. Εδώ θέλω απλά να σας το υπενθυμίσω. Τα επόμενα 3 συγκροτήματα είναι φρέσκιες ανακαλύψεις και η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πλήρη εικόνα γι' αυτά αλλά σίγουρα θα έχω ανοιχτά τα αυτιά μου για τα νέα τους. Οι Ting Tings είναι πάλι ένα νέο συγκρότημα, ντουέτο για την ακρίβεια και έχουν ένα αρκετά ευχάριστο και καλοκαιρινό ήχο. Αν ακούτε καθόλου Hijack (τον ραδιοφωνικό πρώην Captain Jack 96.6) μπορεί και να έχετε πετύχει κάποιο τραγούδι τους. Ακολουθούν δυναμικά οι Hole με το Jennifers Body, ένα σχετικά άγνωστο κομμάτι τους που τυχαίνει να μου αρέσει. Next Stop: Tilly & The Wall! Για να μη λέτε ότι έχουν κοινότυπο ήχο να σας ενημερώσω ότι δεν έχουν συμβατικά drumms. Αυτό που μοιάζει με drumms στο βάθος είναι κλακέτες! Ναι, καλά ακούσατε, κλακέτες! (για του λόγου το αληθές ακολουθήστε το link). Για τη συνέχεια οι Sugars, έχουν και αντρικά φωνητικά και γυναικεία, μου αρέσουν πολύ για το ρετρό ήχο τους, που εμένα τουλάχιστον μου θυμίζει έντονα τους Sonics. Τους Hush Sound τους ανακάλυψα τυχαία, ακούγοντας τους Straylight Run,με τους οποίους έκανα μαζί τις πρώτες τους συναυλίες. Ειδική μνεία για τους Dresden Dolls. Είναι ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα αυτή την περίοδο. Υποτίθεται ότι παίζουν ένα είδος μουσικής που λέγεται Dark Cabaret. Είναι αρκετά εύστοχος τίτλος για να περιγράψει κανείς τον ήχο τους. Δεν θα πω παραπάνω και θα σας προσκαλέσω να τους ψάξετε μόνοι σας. Πιστεύω ότι αξίζουν τον κόπο. Για τα επόμενα 3 συγκροτήματα πάλι με πιάνετε αδιάβαστο. Οι Goldfrapp κάπως αταίριαστοι με τα πιο πάνω συγκροτήματα αλλά θεώρησα καλό να αλλάξω λίγο το ύφος. Βρετανική μπάντα, με έντονα ηλεκτρονικά στοιχεία στη μουσική της. Με μελωδικό και ταξιδιάρικο ήχο. Το επόμενο αφιερωμένο στη "Νάντια". Η Regina Spektor είναι μια ρωσίδα στιχουργός και συνθέτης. Θα τη βρείτε στο soundtrack της ταινίας Narnia (στο δεύτερο μέρος). Cara Beth Satalino. Μια γλυκιά φωνή από την Αθήνα. Προφανώς όχι της Ελλάδας, αλλά της Georgia των Η.Π.Α. Δώστε της μια ευκαιρία και μπορεί να σας ταξιδέψει. Και μιας και είμαστε μέσα στη γλύκα και τη μελαγχολία, Simone White. Παρακάτω ένα τραγούδι εκτός προγράμματος. Για όσους βρίσκουν μια βόλτα στο λούνα πάρκ ευχάριστη...


Και για το τέλος, άλλα δύο συγκροτήματα για τα οποία δεν έχω ιδέα :p

Ουφ, κουράστηκα! Τα παραπάνω τα έγραψα όπως μου έρχονταν, οπότε ζητώ συγγνώμη αν δε βγάζουν κάποιο ιδιαίτερο νόημα...

Hope you like it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: