Τρίτη, 1 Ιουλίου 2008

In the Summertime

Μπορεί να έχασα την επίσημη έναρξη του καλοκαιριού, αλλά για εμένα τώρα αρχίζει το καλοκαίρι! Άρχισα σιγά σιγά να κανονίζω διακοπές και σε λίγες μέρες τελειώνει και η εξεταστική. Yataaaaah! ... που θα έλεγε και ο Hiro.

Για το καλοκαίρι λοιπόν έχω ναμοιραστώ μαζί σας το παρακάτω τραγούδι:



Είναι παραγγελιά πρέπει να σας ενημερώσω, από τον φίλο Γρηγόρη. Είναι μια διαφορετική εκτέλεση του πασίγνωστου πλέον In the Summertime. Είναι μια διαφορετική εκτέλεση από Billy Idol και Slash, αλλά δυστυχώς πέρα από αυτό δεν ξέρω τίποτα για την ιστορία αυτής της εκτέλεσης...

Ας παραθέσω μερικές εκτελέσεις του τραγουδιού ώστε να υπάρχει και το μέτρο σύγκρισης:

Mungo Jerry


Shaggy



Τέλος, θα κλείσω το σημερινό post με ένα διαφορετικό τραγούδι με παρόμοιο τίτλο. Summertime από μία από τις πιο θρυλικές γυναικείες φωνές της rock, Janis Joplin


Hope you like it!

2 σχόλια:

ria είπε...

ελπίζω να πήγες καλά στην εξεταστική!

προτιμώ την εκδοχή του Mungo Jerry!

και βγάλε τη λεκτική επαλήθευση!

Thanos είπε...

Μου έχει μείνει ένα ακόμα και μετά London baby!! Θα είμαι κι εγώ μετά κάτι σε -ούχος, ie πτυχιούχος! Τα όνειρα μιάς ζωής πραγματοποιούνται!