Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2008

Απογευματινή Βόλτα

Σε αντίθεση με το σημερινό απόγευμα, που είναι μουντό και συννεφιασμένο, το χθεσινό απόγευμα ήταν καταπληκτικό. Ήλιος, απαλό αεράκι να μη ζεστένεσαι από το περπάτημα. Ήταν πολύ κουραστική βδομάδα η προηγούμενη οπότε τελειώνοντας το μάθημα κατά τις 4 ήθελα να πάω σπίτι κατευθείαν να ξεκουραστώ. Στη στάση όμως που περίμενα το λεωφοερείο και είδα αυτό το πολύ ωραίο απόγευμα Παρασκευής δεν κρατήθηκα. Λέω από μέσα μου δε γαμιέται, και ξεκίνησα με τα πόδια. Η απόσταση από το πανεπιστήμιο είναι γύρω στα 40 λεπτά περπάτημα. Μουσική όμως είχα, είχα και την κάμερα μαζί μου οπότε λέω πάμε.

Το πανεπιστήμιο μου βρίσκεται επί της Kingsway και Aldwych. Αυτό σημαίνει ότι για να κάνω τη βόλτα μου περνάω από τη Waterloo bridge και συνεχίζω παράλληλα στο ποτάμι μέχρι τη London Bridge. Από εκεί περνάω από το Soutwark Cathedral, διασχίζω την πολύ ωραία Borough Market (μία από της πιο μεγάλες και ωραίες λαϊκές αγορές του Λονδίνου) και σχεδόν έχω φτάσει.

Πριν σας δείξω τι συνάντησα στη χθεσινή βόλτα λοιπόν να εγκαινιάσω τη στήλη "Ipod Shuffle". Δηλαδή 5 random τραγούδια που παίζει το Ipod σε άσχετες φάσεις. Τα συγκεκριμένα 5 που μπορείτε να βρείτε εδώ, τα άκουσα κάνοντας αυτόν τον περίπατο. Για κάποιο λόγο χθες έπαιξε 2-3 συγκροτήματα. Αλλά shuffle είναι αυτό. Θα ανεβάζω ό,τι παίζει κι ας είναι ασχετα μεταξύ τους.

Πατάμε το play και ξεκινάμε...


Λίγο πιο πέρα από τη Waterloo Bridge, είδα 2-3 γλύπτες να κάνουν κόλπα με την άμμο. Οι περαστικοί όπως βλέπετε δεν έχουν και πολύ καλό σημάδι. Τα γλυπτά όμως πολύ ωραία. Συνεχίζοντας...


... βρήκα μια μικρή προβλήτα και σταμάτησα για μια φωτογραφία. Παρακάτω συνάντησα το παραπάνω σύμβολο στο σταθμό του τρένου.

Πιο κάτω συνάντησα την Tate Modern. Σημείωση: η καφετέρια στην τζαμαρία στο 7ο όροφο έχει καταπληκτική θέα. Ό,τι πρέπει για καφέ με καλή παρέα τέτοια ώρα της ημέρας!


Μια πάπια μα ποιά πάπια; Αναρωτιόμουν καθώς η κοπελιά πλατσούριζε ανέμελα στα νερά του Τάμεση. Τελικά διάλεξα την εικονιζόμενη και όχι τη φιλενάδα της.


Να μαι κι εγώ! Στο κάτω δεξί τζάμι :p
Και μία pub που μου αρέσει πολύ. Εξωτερικά τουλάχιστον γιατί μέσα δεν έχω ευκαιρίσει να κάτσω ακόμα...

Αυτά από μένα. Καλό σαββατόβραδο σε όλους!

16 σχόλια:

ria είπε...

πάντα τόσο ομορφες βόλτες να κάνεις!

καλό σαββατόβραδο!

Hfaistiwnas είπε...

Άχου!!! Ωραίο βόλτα!!! Ωραίο και το Λονδίνο, αλλά μου αρέσουν τα χωριά του, δεν έχω πάει ποτέ αλλά από φωτό που έχω δει.. αχχχχ μπορεί να πάω κάποια στιγμή στη ζωή μου!
Ευχαριστούμε και για τα τραγούδια! :)
Ωραίες πάπιες έχουν εκεί!!! Και το σηματάκι στο σταθμό μου άρεσε!!!
Καλή Κυριακή!!!

sunshine είπε...

Είμαι εδώ! Το σχόλιο σου έγινε αφορμή για το επόμενο post μου!
Χάρηκα τη βόλτα σου όσο εσύ, πάντα πιστέυα πως μέσα απο τα μάτια των άλλων, πόσο μάλλον μέσα απο τα post και τις φωτογραφίες τους, μπορείς να ταξιδέψεις άνετα!Αν πάω ποτέ σε αυτή τη pub θα είναι σαν να έχω ξαναπεράσει κάποτε..

Thanos είπε...

@ ria

Δυστυχώς με τον καιρό του Λονδίνου τέτοιες βόλτες θα είναι σπάνιες :p Ήταν ένα καλό σαββατόβραδο! Ελπίζω και για σένα να ήταν :)

@ hfaistiwnas

Να πας, να πας!! Ή μάλλον, να έρθεις, να έρθεις!! :p Αξίζει τον κόπο και με την πρώτη ευκαιρία να το τολμήσεις! Καλή Κυριακή!

@ sunshine

Δηλαδή σχεδίαζες μεγαλύτερη αποχή; Άμα ήμουν αφορμή για post ολόκληρο όμως χαίρομαι :p Αυτό με τις φωτογραφίες το νιώθω κι εγώ. Άμα ανέβεις καμιά βόλτα πες μου να πάμε παρέα εκεί! Να 'σαι καλά!

lifewhispers είπε...

α ρε συ πάλι με πριζωνεις. στα σκαρια το χω το ταξιδι παλι!
πρωτον , να πω οτι καλα εκανες και την εκανες τη βολτα. αγαπημενη περιοχη, μια που εκει διπλα στον ταμεση εμενα την πρωτη πρωτη φορα που ανεβηκα λονδινο. περασα ενα παρα πολυ ωραιο σαββατο πρωι στον εβδομο οροφο της tate, και οντωςπολυ θελω κι εγω να παω σ εκεινη την Pub!!
ακομη πιο αγαπημενη αναμνηση, η περιοχη γύρω απο τον southwark cathedral...
φιλια ρε!

φάβα είπε...

a exw vgalei kai egw photo se ayto to ktirio me ta kokkina parathyra!!! nomiza pws itan estiatorio, alla den mpikame.

Thanos είπε...

@ lifewispers

Καλά σου κάνω! Ετοιμασέ το και ειδοποίησε με όταν ανέβεις! Δεν έχω γυρίσει ακόμα όλο το Λονδίνο αλλά πιστεύω ότι αυτή η διαδρομή/περιοχή είναι από τις πιο όμορφες. Με φάγανε οι βόλτες το σ/κ. Να σου πω επίσης ότι εκείνη τη μέρα ανακάλυψα στην Borough Market ένα χωμένο μαγαζάκι που ειδικεύεται στις μπύρες. Αγόρασα μία που είχε και κόκους espresso μέσα! Καταπληκτική! Μέρος αυτής χρησιμοποιήθηκε για την παρασκευή σάλτσας μπύρας που έγινε φοβερή!

@ fava

Δεν έχεις τελείως άδικο. Στο μπαλκόνι επάνω και σε ένα μέρος του κάτω ορόφου είναι εστιατόριο. Από την πίσω μεριά όμως έχει και pub. Ο χώρος μέσα είναι σαν ένα μεγάλο δωμάτιο που χωρίζεται από ένα τοίχο στη μέση (άρα 2 δωμάτια ?!?! να με συμπαθάς δεν έχω πιεί καφέ ακόμα). Τέλος πάντων, αυτό που έλω να πω είναι ότι έχει και τα 2 το μαγαζί.

Καλημέρες!

lifewhispers είπε...

χεεχεχε εννοειται αγαπητε μου οτι θα ενημερωσω!ειστε πολλοι εκει πανω, θα ρθουμε αλλοι τοσοι να αυξησουμε το ποσοστο! :)
την επομενη φορα που θα ξανακανεις τη βολτα και θα φτασεις πιο περα , κοιτα να ανακαλυψεις και το Christmas Shop, καπου αναμεσα στη Hays Galleria (η καπως ετσι, δε θυμαμαι πολυ καλα) και στο London Dungeon!

lifewhispers είπε...

παρεμπιπτοντως, ειμαι περιεργη να μαθω. την μπυρα με κοκκους εσπρεσσο την πινεις αντι καφε δηλαδη;;
:)

Thanos είπε...

@ lifewhispers

το έχω ανακαλύψει! Αν και είναι από την άλλη μεριά του ποταμού. Το πέτυχα μάλιστα όταν στ΄πλιζαν τη βιτρίνα ένα βράδυ που πήγαινα για ποτό προς Tower Bridge. Άλλος ένας ωραίος περίπατος από London Bridge προς Tower Bridge. Ειδικά το βράδυ. Ίσως να ανεβάσω φωτογραφίες.

Όσο για την μπύρα, επάνω στο μπουκάλι έλεγε ότι συνίσταται να πίνεται μετά το φαγητό. Συγκεκριμένα έλεγε, φανταστείτε να χαλαρώνετε μετά από ένα ωραίο γεύμα και να συνοδεύσετε το αγαπημένο σας βιβλίο μυστηρίου με αυτή τη μπύρα or something along those lines. Αντί για καφέ πάντως δεν την πίνεις...

Γκρινιάρης είπε...

Η βόλτες στο ποτάμι είναι από τις αγαπημένες μου δραστηριότητες στην πόλη!

Thanos είπε...

@ Γκρινιάρης

Καλώς όρισες από τα μέρη μας. Ή μάλλον καλώς σας βρήκα στα Λονδίνα...

Είναι όντως καταπληκτικά! Έχω κάτι φωτογραφίες που έστειλα στους δκούς μου και τους φαίνονται σαν καρποστάλ! Ακόμα δεν μπορώ να συνειδιτοποιήσω τη θέα που βλέπω κάθε πρωί που πάω για μάθημα.

NdN είπε...

Καλησπέρα φίλε Londoner,

Η παμπ που έχεις φωτογραφήσει "The Anchor" είναι πάρα πολύ καλή για πολλούς λόγους. Αρχικά βρίσκεται δίπλα στα Nando's οπότε μετά το φαγητό πας κατευθείαν δίπλα για μπύρες, δευτερον έχει ανακαινιστεί πρόσφατα (μετά το καλοκαίρι) και είναι πολύ όμορφη μέσα, τρίτον σπάει τη διαδρομή από το London Eye στην Tower Bridge και είναι καλό μέρος για ξεκούραση, και φυσικά το καλοκαίρι γεμίζει με κόσμο που κάθεται στις όχθες. Να πας λοιπόν...

Τη βόλτα που περιγράφεις την έχω κάνει πάρα πολλές φορές και είναι φυσικά ανεπανάληπτη! Από τα καλύτερα σημεία του Λονδίνου.

Το Christmas shop μόλις είδα ότι το ανακάλυψες...!

Θα τα λέμε..συμπολίτη!

Καλό βράδυ!

Thanos είπε...

@ ndn

Καλώς ήρθες! Η βόλτα αυτή είναι όντως καταπληκτική και αν και το πανεπιστήμιο είναι σχετικά μακρυά από την εστία, οι βόλτες αυτές με αποζημιώνουν και με το παραπάνω!

KitsosMitsos είπε...

Πάντα τέτοιες βόλτες! Έχεις τόσες πολλές ακόμη να κάνεις...

Thanos είπε...

Να' σαι καλά kitsomitso! Αν και ο καιρός μάλλον δεν θα είναι με το μέρος από δω και πέρα θα κάνω ό,τι μπορώ! Μπαταρία στη μηχανή να έχω μόνο! Καλή βδομάδα!