Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Άντε και καλή αρχή

Και ναί, άλλο ένα blog μέσα στα πολλά.

Disclaimer: Δεν κατέχω την τέχνη της συγγραφής. Κατά συνέπεια μην περιμένετε να διαβάσετε αριστουργήματα. :p

Πέρα από την αποτυχημένη απόπειρα για χιούμορ δυο λόγια για το τι ακριβώς πρόκειται να διαβάζετε εδώ. Όπως πιθανόν να έχετε καταλάβει ήδη από τον τίτλο του blog, είμαι χαμένος στη μουσική. Με αυτό εννοώ ότι συνεχώς ακούω μουσική. Κυριολεκτικά κάνω σχεδόν τα πάντα υπό τη συνοδεία μουσικής. Ακούω πολλά και διάφορα ήδη μουσικής, κυρίως ξένης, αναλόγως διάθεσης, εποχής και παρέας. Προσπαθώ να ανακαλύπτω συνεχώς νέους ήχους ή με άλλα λόγια, όπως μου αρέσει να λέω, να κρατάω τους μουσικούς μου ορίζοντες ανοιχτούς. Σε καμία περίτπωση δεν εννοώ ότι στους ορίζοντες αυτούς υπάρχει περιθώριο για οποιοδήποτε "καλλιτέχνη" του μοντέρνου λαϊκο-ποπ-σκυλο-βάλε-ό,τι-άλλο-θες. Εξάλλου είπαμε μουσικούς ορίζοντες.

Ακόμα όμως δεν είπα αυτό που υποτίθεται θα έλεγα στην παραπάνω παράγραφο. Να 'ναι καλά τα 4 χρόνια που ξόδεψα στο Πανεπιστήμιο. Μπορώ με περηφάνεια να πω ότι κατέχω πλέον την τέχνη της φλυαρίας. (Πάλι το έκανα γαμώτο!) Anyways, η ιδέα πίσω από αυτή την προσπάθεια είναι να μοιράζομαι μαζί σας ιδεές και κυρίως μουσικές. Στόχος μου είναι ανά τακτά χρονικά διαστήματα να δημοσιεύω playlists με αγαπημένα μου τραγούδια και να μοιράζεστε μαζί μου ιδέες, σκέψεις και βέβαια μουσικές. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι πρόκειται για ένα είδος blog-radio (?!?!).

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Kali arxi kai apo mena....Panta tha eimai ekei gia tin dimiourgiki othisi tis stigmis gia to epomeno vima!Mousiko i mi...

"Nantia"

Thanos είπε...

I hope you'll be there! Thanks!!