Πέμπτη 26 Ιουνίου 2008

Λίγη Γκρίνια

Σήμερα τίποτα δεν πάει καλά!! Τα νεύρα μου! Το internet για κάποιο περίεργο λόγο δεν δουλεύει σωστά. Είναι πιο αργό και από το replay! Η μετάδοση του ημιτελικού χάλια! "Μαύρισε η οθόνη σε όλη την Ευρώπη." έλεγε ο τίτλος στη τηλεόραση! Το rapidshare μου έκανε νάζια σήμερα με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω uplpoad τη σημερινή λίστα! Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά άρχισαν και επισήμως οι φωτιές/εμπρησμοί!

Ας πάω όμως στο θέμα μου. Οκ δε λέω γκρίνια ήταν και το παραπάνω αλλά αυτό που ήθελα να πω είναι το εξής παράπονο. Βλέπω διάφορες τηλεοπτικές σειρές, αμερικάνικες κυρίως, και μου την δίνει πολύ άσχημα που ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι ηθοποιοί σε ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ τις σειρές έχουν πράσινα ή μπλε μάτια. Υπάρχουν τύποι με καστανά ή μαύρα μάτια, δε λέω αλλά αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα. Μου θυμίζουν εκείνο το αστείο που λέει ότι σε κάθε teen movie πρέπει μέσα στο cast να υπάρχει και ένας (και μόνο ένας) μάυρος ηθοποιός ή αλλιώς ο γνωστός και ως token black guy! Ε, έτσι και με τους ηθοποιούς με μη πρασινογάλαζογκριζομελοπορδοροδοκόκκινα μάτια! Είναι οι token brown-eyed actors. Σε μια σειρά μάλιστα, στο Battlestar Galactica, έχω την αίσθηση ότι ένας από τους βασικούς χαρακτήρες, ο Admiral Adama, ενώ δεν έχει στην πραγματικότητα μπλέ μάτια του έχουν βάλει φακούς επαφής!!

Παραθέτω την παρακάτω εικόνα για να δείτε και να μου πείτε τη γνώμη σας.



Ίσως να μην φαίνονται τα μάτια του τόσο καλά αλλά μου φάνηκε αστεία η εικόνα και την βάζω anyway. (Αυτά τα greekenglish είναι σιχαμερό κατάλειπο της σχολής μου, αλλά 4 χρόνια τώρα έχουν μπει στο πετσί μου.)

Για σήμερα λοιπόν είχα σκοπό να μοιραστώ μαζί σας την περίφημη πλέον λίστα με θέμα διάφορα συγκροτήματα με γυναικεία φωνητικά. Επειδή όμως δεν κατάφερα να κάνω upload την ίδια τη λίστα, θα παραθέσω μερικά likns από το youtube, τα οποία υπό κανονικές συνθήκες 8α αποτελούσαν το υστερόγραφό του προγραμματισμένου post.

Hannah Fury η πρώτη κυρία της παρέας. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πολλά για την κοπέλα. Ένα album της μόνο έχω αλλά μου είναι αρκετό για να πω ότι η φωνή της μου αρέσει πολύ.


Rasputina. Μία παρέα από κυρίες. Είναι ένα τρίο ή quarteto,δεν θυμάμαι, που παίζουν ένα περίεργο μίγμα gothic, dark cabaret και punk μουσικής με κλασσικά όργανα, τσέλο, βιολί, κόντραμπάσσο κτλ. Αποτέλεσμα ένας αρκετά σκοτεινός και βαρύς ήχος. Δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσουν όλα κομμάτια τους, αλλά σίγουρα το παρακάτω είναι από τα καλά τους.


Harlequin Jones. Πολύ μου αρέσουν αυτοί οι τύποι. Μαζί με τους Dresden Dolls είναι από τα πιο αντιπροσωπευτικά συγκροτήματα του είδους που λέγεται dark cabaret (πώς λέμε punk revival? ε, εξίσου "εξωτικό" όνομα). Βέβαια ως όνομα έχει κάποιο νόημα γιατί είναι αρκετά διαφορετικός ο ήχος από τα πιο mainstream ήδη. Anyway, αρκετά με τη φλυαρία μου. Απολαύστε:


Για το τέλος σας έχω μια άλλη παρέα κυριών, o Θεός να τις κάνει! Lunachicks λέγονται οι κοπέλες μας. Στην όψη είναι ένα περίεργο αμάγαλμα zombie, drag queen και της πρώτης ξαδέλφης του Marylin Manson. Αλλά ως υπεράνω άνθρωποι που είμαστε (ναι, λέμε καμιά μαλακία να περνάει η ώρα, πως νομίζεται πηγαίνει 2:35 κι εγώ είμαι ακόμα εδώ?) δεν μένουμε στην εμφάνιση και επικεντρώνουμε την προσοχή μας στη μουσική. Απλή punk rock μουσικούλα, με μια δόση καφρίλας. Παρακάτω βάζω ένα συμπαθητικό τραγουδάκι τους αλλά για μια καλύτερη γεύση ψάξτε το "Edgar" και το "Luxury Problem".


Αυτά από μένα για σήμερα. Ελπίζω να καταφέρω σύντομα να ανεβάσω τη λίστα πού θέλω και να μην καταφεύγω άλλο σε posts της στιγμής (υποκατάστατα ή αλλιώς η 5η δύναμη κατά το μοντέλο των 5 δυνάμεων του Porter !?!?!).

Hope you like it!!

PS: Μόλις συνειδητοποίησα ότι το video των Rasputina που έχω βάλει παραπάνω είναι στην ουσία μονταρισμένο το Blue Orchid από το Get Behind Me Satan των White Stripes!

Δεν υπάρχουν σχόλια: