Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Διαβάζοντας για την πτυχιακή...

...yeah right!

Σκαλίζοντας το internet και μαζεύοντας υλικό για τη πτυχιακή βρήκα αυτό το παλιό παλιό logo...
Πειρατεία σου λέει. Μεταξύ άλλων τότε είχαν βγει και τα εξής δύο χαριτωμένα. "Home sewing is killing fashion" και το κορυφαίο "Home sex is killing prostitution". Το έμαθα το μάθημα μου και για σήμερα. Και μιας και κουράστηκα από το πολύ το διάβασμα είπα να χαλαρώσω ακούγοντας λίγη μουσική. Μη με ρωτάτε πως μου έκατσε αλλά κατέληξα να χορεύω μόνος μου στο δωμάτιο μου. Ψάχνοντας να ξεπατικώσω χορευτικές φιγούρες (όχι τίποτα άλλο αλλά πλησιάζει και το σαββατοκύριακο και πρέπει να ξεχυθώ στις πίστες με νέες φιγούρες). Να λοιπόν τι άλλο έμαθα σήμερα:


Μιλάμε για φοβερές ικανότητες ο τύπος. Και βλέποντας αυτόν τον χορευταρά θυμήθηκα τι ήθελα από μικρός να καταφέρω στη ζωή μου όταν μεγαλώσω. Ήθελα να καταφέρω να χορεύω ωσάν τον Christopher Walken. Απολαύστε:


Αλλά επειδή χορεύουμε και δεν παίζουμε:


Γι' αυτό ένα έχω να πω σε όσους από εσάς κάθεστε ακόμα. Let's Dance!

14 σχόλια:

Από μικρό κι από τρελό είπε...

ouaou!!! θα ελεγα λοιπόν... home dance is killing the danceflors!!!!

χιχιχιχι!!!!!


σματς!

Thanos είπε...

@ Μικρό και τρελό

Στη δική μου περίπτωση κάθε είδος dancing σκοτώνει τις πίστες καθώς και τους γύρω μου! :p :p

Φιλιά!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

xaxaxa αποκλειεται!!!! κανενας δεν ειναι δα κ τοσο αδεξιος!!!

Thanos είπε...

Θα σε παραπέμψω εδώ:

http://www.youtube.com/watch?v=ABqh9N-Mw5E

Ευτυχώς είμαι κάμποσους τόνους ελαφρύτερος...

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Ο Χριστόοοος!!!!! Τι χορός τρομακτικός ήταν αυτός??? αποκλείται να χορεύεις έτσι!!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Να χορέψουμε;;;
Γιατί έχω νεύρα μπορείς να μου πεις!!!;;;;

Thanos είπε...

@ Μικρό και τρελό

Είπαμε όχι κι έτσι, αλλά είμαι ξεφτίλας στο χορό.

@ Hfaistiwnas

Γιατί καλέ νεύρα; Ξέσπασε χορεύοντας!

Hfaistiwnas είπε...

Έλα ντε...
μάλλον αυτό πρέπει να κάνω, να τα γράψω όλα και να κάνω τουμπεκί και όπου βγάλει.. :):):)
Καλημέρα!

Thanos είπε...

@ Hfaistiwnas

"τουμπεκί κι όπου βγάλει" ? Δε μου αρέσει πως ακούγεται αυτό :p

Hfaistiwnas είπε...

Ε εντάξει, τουμπεκί αλλά και συναίσθηση του τι γίνεται γύρω μας.. μην μας πούνε και βλάκες..

KitsosMitsos είπε...

Πού πας και τα ξεθάβεις!!!

Thanos είπε...

@ Hfaistiwnas

Έτσι ίσως το δέχομαι...

@ Kitsosmitsos

Είπαμε διαβάζω, όχι αστεία...

miss little sunshine είπε...

Μιας και έχεις τέτοιο θέμα, δες αυτό το βιντεάκι να γελάσεις. Ο τυπος αυτός είναι ένας πολύ καλός νέος ηθοποιός και φίλος με τον οποίο έπαιζε μαζί ο άντρας μου σε μία μουσική σκηνή στην Αθήνα http://www.youtube.com/watch?v=xcFACI6qPV0&feature=related

Thanos είπε...

@ miss little sunshine

Χαίρεται και καλώς ήρθες από τα μέρη μου. Ειδικά μετά το φοβερό L.A.P.D. τον συμπαθώ πάρα πολύ αυτό τον ηθοποιό. Ευχαριστώ για το link!