Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

It's gonna be an awesome week!

Διανύω περίοδο τύχης και αρχίζω και φοβάμαι. Συνήθως δεν είμαι αυτό που λέει κανείς κωλόφαρδος και όποτε μαζεύεται πολλή τύχη μαζί κάτι πάει στραβά στο τέλος. Anyways...

Η Νιοστή + 2 εκπομπή, του προηγούμενου Σαββάτου. Μου βγήκε λίγο ό,τι να ναι για ακόμα μια φορά, αλλά το Σάββατο είχε κίνηση και αρκετές παραγγελιές. Ελπίζω να σας αρέσει.

Τώρα σε σχέση με την κωλοφαρδία μου. Ποτέ μα ποτέ δεν έχω κερδίσει κάτι. Ούτε σε κλήρωση, ούτε σε λαχείο και γενικά οπουδήποτε έχει να κάνει με τύχη. Ε αυτή τη φορά το παράκανα. Στο Λονδινάκι μας κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, διεξάγεται το i-tunes London Music Festival. Κάθε βράδυ του Ιουλίου γίνεται και μια διαφορετική συναυλία και μάλιστα με πολλά γνωστά ονόματα. Όλο το φεστιβάλ είναι δωρεάν και μόνο κατόπιν κλήρωσης μπορεί κάποιος να πάρει εισιτήριο. Με το που το είδα λοιπόν έκανα apply σε όλα τα events. Η gig buddy μου, κέρδισε το πρώτο εισιτήριο. 23 Ιουλίου Graham Coxon, ο frontman των Blur και ο άνθρωπος πίσω από τους Gorillaz. Δε μας χάλασε, αλλά όσο να πει κανείς δεν ήταν και η πρώτη μας προτίμηση. Λίγες ώρες πιο μετά κερδίζω εγώ εισιτήριο για Δευτέρα βράδυ, με τους παρακάτω καλλιτέχνες: Peter Bjorn and John, Newton Faulkner και οι Raygun. (περισσότερα για αυτούς στο report της συναυλίας) Ένα τραγούδι από τον καθένα είναι και στη λίστα της εκπομπής. Και πάλι όμως όσο συμπαθητικοί να είναι οι παραπάνω δεν είνια και πρώτες μούρες. Still lucky. Δε μπορώ να παραπονεθώ!

Αλλά το καλύτερο έγινε το Σάββατο το πρωί. Κέρδισα εισιτήριο για τους Placebo!!! Ε, ναι!!! Τιτανοταιράστια κωλοφαρδία μυθικών διαστάσεων!! Τρίτη βράδυ, 14 Ιουλίου, Placebo babyyyyy!!!!

Και μέσα σε όλα αυτά κατάφερα να αγοράσω το τελευταίο φθηνό εισιτήριο για τη συναυλία των Kasabian την επόμενη Παρασκευή! Woot!!

Άντε σε 2-3 χρόνια πάλι θα σταθώ τυχερός. Άμα είναι να έχω τέτοια κύματα κωλοφαρδίας όμως αξίζει ίσως! :D :D :D

3 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

χεχε Έτσι να είσαι πάντα τυχερός!!!
Σου αξίζει σίγουρα!
Όλα καλά εκεί;

NdN είπε...

Τώρα που άρχισες...πάντα τέτοια!

Εγώ δυστυχώς δεν είχα ασχοληθεί με το θέμα, αν και αν είχα κερδίσει εισητήριο για Placebo θα πήγαινα!

Thanos είπε...

@ Hfaistiwnas

Να σαι καλά! Όλα μια χαρά και η συναυλίες φοβερές!

@ NdN

Παρέλειψα να το postάρω εδώ και στο Greeks in London. Λάθος μου. Να με συμπαθάς.
Οι Placebo όμως εγγύηση! To itv σήμερα και αύριο στις 8 θα αναμεταδώσει τη συναυλία!