Τρίτη 21 Ιουλίου 2009

Η εκπομπή του Σαββάτου

Επιτέλους βρίσκω το χρόνο να ανεβάσω την εκπομπή του Σαββάτου. Τη χάρηκα πολύ αυτή την εκπομπή και έχω την αίσθηση ότι και το playlist βγήκε πολύ καλό. Γούστα είναι βέβαια αυτά, οπότε περιμένω feedback, να μου πείτε τη γνώμη σας.

Δεν ξεχνάω ότι χρωστάω τα posts για τις συναυλίες της περασμένης βδομάδας. Απλά πρέπει να βρω το χρόνο που χρειάζεται για να κάνω τις αναρτήσεις αυτές...

Hope you like it!!

PS: Σήμερα στις 4 ώρα Ελλάδας εκπέμπουμε πάλι! Όσοι πιστοί....

8 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα Θάνο! :)
Καλή εκπομπή εύχομαι!

Thanos είπε...

@ Hfaistiwnas

Καλησπέρα! Άργησα να το δω το comment σου. Σ' ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω αν ακούς να σου κρατάω καλή παρέα, και ζητώ συγγνώμη για την κάκιστη ποιότητα της φωνής μου σήμερα...

Hfaistiwnas είπε...

Όχι αγαπητό μου, γύρισα πτώμα και έπεσα για νάνι, δεν σε άκουσα.. :)
Τι είχες βρε; Μήπως κρύωσες πουθενά;

Thanos είπε...

Απλά το μικρόφωνο μου δουλεύει με τα φεγγάρια του. Ευτυχώς δεν έχω κρυώσει! :)

Hfaistiwnas είπε...

Όλα καλά.. το μικρόφωνο ας είναι..
εσύ να είσαι καλά!

ria είπε...

που εισαι καλέ και σε επαιρνα τηλέφωνο????

Thanos είπε...

@ ria

Δεν είδα καμία κλήση. Περίεργο...
Εκτός αν είσαι εσύ που μου κάνεις αναπάντητες από απόκρυψη τις τελευταίες μέρες :p
Σου έστειλα mail.

patsiouri είπε...

Καλή συνέχεια!!!
Πάω για μπάνιααααα!!!!