Δευτέρα 4 Αυγούστου 2008

Τυχερός μέσα στην ατυχία μου

Όπως λέει και το τραγούδι των Nickelback "something's gotta go wrong, cause I'm feeling way too damn good". Αυτό ταιριάζει πολύ καλά στη διάθεση μου αυτή τη στιγμή. Πέρασα μία ξεκούραστη μέρα στο σπίτι, ακούγοντας μουσική, κάνοντας πλάνα για τις επικοίμενες διακοπές μου στο Μοναστηράκι της Ναυπάκτου και όλα κυλούσαν πολύ όμορφα (με εξαίρεση την εγκατάληψη του Massa ένα γύρο πριν την καρό σημαία και την σχετικά άσχημη εμφάνιση του Raikonen, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό να μου χαλάσει και τη μέρα). Επίσης η Εθνική εφήβων είναι η περίφανη πρωταθλήτρια Ευρώπης. Ξεκινάω λοιπόν τη βόλτα μου πηγαίνοντας να δω στο cinema Ηλέκτρα, την ταινία Σιωπηλός Μάρτυρας (Rear Window) του Άλφρεντ Χίτσκοκ. Καταπληκτική ταινία. Όντας πολύ ευδιάθετος επιστρέφω στο αμάξι, όπου με έκπληξη παρατηρώ πως κάποιος καλός άνθρωπος το έχει ανοίξει για να "δανιστεί" το ραδιο/cd μου. Το τυχερό στην όλη υπόθεση είναι ότι δεν πήρε και το ίδιο το αυτοκίνητο με την ευκαιρία. Αν μη τι άλλο κάτι είναι και αυτό!

Μεταξύ άλλων στενοχωριέμαι και για το cd που είχα μέσα στο cd player. Ήταν μια συλλογή της Blue Note (μια από τις μεγαλύτερες δισκογραφικές στο χώρο της Jazz) mixαρισμένη από τον Dj Maestro. Μια μικρή γεύση της απώλειας μου μπορείτε να έχετε παρακολουθόντας το παρακάτω video.

4 σχόλια:

ria είπε...

θάνο, εσύ να είσαι καλά και δεν πειράζει.

και στο σπύρο το ίδιο έκαναν (spyros1000.blogspot.com)!

όσο για το σι ντι θα φτιάξεις καινούργιο. όλο και σε κάποιο φίλο θα το έχεις αντιγράψει!

Thanos είπε...

Thx Ria.

Ευτυχώς το στέρεο αλλά και το cd το ίδιο αντικαθλίστανται σχετικά εύκολα. Αφού το αυτοκίνητο είναι άθικτο κατά τα άλλα και δεν είχα την ατυχία να τον συναντήσω τον "κυριούλη" την ώρα της πράξης (όπου θα μπορούσε να εξελιχθεί πολύ πιο άσχημα) είναι όλα καλά. Τώρα πια μένει μόνο η πικρία και το σπάσιμο της στιγμής.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει μια φράση για παρόμοιες περιπτώσεις. Δεν αντικαθιστά ό,τι κλάπηκε ή ό,τι λεηλατήθηκε αλλά βοηθάει να πάμε παρακάτω διατηρώντας το χαμόγελό μας. Έτσι κι αλλιώς όλοι χαμένοι είμαστε. Άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο.
"Στην υγειά τής ζημιάς", λοιπόν...

Thanos είπε...

Thx Blogouli.

Στην υγειά της ζημιάς λοιπόν! Εξάλλου οι διακοπές με καλή παρέα βοηθούν στο να ξεχάσεις πολλά πράγματα!